Vyhledávání

Výstava

26.05.2012 07:28

Ahoj já se strašně omluvám, že jsem dlouho nic nepsal ale no to víte je to těžké musel jsem donutit páníčka aby se trochu připravoval na gymnázium a to víte jsem pes a než mi páníček dovolí něco napsat tak to trvá, protože většinou když vyskočím na židli tak se páníček bojí, že mu něco ukradnu a hned mě schodí. No ale to jsme se dostali už trochu jinam než jsem chtěl. Včera mne páníčkové zatáhli na takovou divnou věc říkali jí nějak divně jak to bylo už vím ,,výstava". Já jsem teda věděl, že se stane něco divného, protože mě už měsíc předem otravovali se šňůrkou na krku a ještě mě dávali na stůl kam normálně nsmím strčit ani čumák a pak to nejhorší neustále mi říkali něco jako ,,postoj!"a já jsem si teda sedl a bych jim dal najevo že je poslouchám a oni místo toho aby byli štastní vždycky řeknou ,,ne" a pak srovnávají do nějakého divného ,,postoje". No ale na té ,,výstavě" to nakonec nebylo tak špatné protože jsem zjistil že tam bylo strašně moc pejsků a taky tam byli takové divné budovy ne takové pevné jako v nich bydlí páníčci ale takové jiné jako by byli postaveny z nějaké látky a páníčkové jim říkali,,stánky", ale to nejlepší stejně bylo že v nich prodávali věci které mi strašně voněli až na nějaké tam prodávali nějaké koše a provazy. A pak ale přišlo to nejlepšívešli jsme do takové haly a tam jsem uviděl spoustu pejsků kteří mi byli hrozně podobní a všichni byli přátelští a se všemi jsem se pozdravil pak si páníčkové dali věci na lavičku a pak páníček odběhl, protože si panička zapoměla nějaký ,,mobil" v takovém stroji ve kterém jsme přijeli. Pak se vrátil a pak přišla moje bývalá panička s mým synovcem Brianem a ještě s Barunkou a ještě s jednou mojí kamarádkou. Pak jsme hodně dlouho čekali a pak mně panička vzala do nějakého kruhu tam jsme chvíli chodili pak mně vzali na stůl a nějaký ,,pan rozhodčí" mně začal prohlížet, ale to už jsem toho měl dost a pokusil jsem se utéct bohužel se mi to nepovedlo a pak jsme chvíli čekali a pak jsme zase začali chodit v kruhu a potom jsem si uvědomil že je za mnou můj kamarád Brian a chtěl jsem ho pozdravit ale to jsem asi neměl dělat portože pak nás rozhodčí posunul na třetí misto. Potom jsme zastavili a rozhodčí dal Brianovi výbornou 1 Brianův brácha výbornou 2 a já výbornou 3 a pejsek za námi dobrou 4. Ale já si myslím že na to že jsem tam byl poprvé tak je to docela dobré. Naštěkanou.